hallu bloggen!

dålig uppdatering... IGEN jag vet!

I fredags blev min träning inställd, men jag fick träffa Saga & Johanna
som jag inte träffat på evigheter! det var fint! Min bästavän emma var också
med, käkade 2 cheese och drack en liten cola på donken, fick dåligt samvete
av att käka på donken istället för att träna.. vafan liksom haha? och då
hade jag bara käkat 1 paket nudlar i skolan klockan 11, 8 timmar tidigare haha!

Emma & jag åkte med hennes mamma och moster till malmköping där vi
gled ner till skidbacken där gårn' höll till. Där drack vi kaffe & varm choklad
och umgicks med våra fina vänner. Åkte hem runt klockan 10. Städade mitt
rum och satte upp alla mina 100 bilder jag beställt från fujidirekt,

resultat! <-- garderobsdörr ---> baksida av mina dörr. nöjd! :)

Sedan vid kanske 01:30 kom hanna ut till mig, runt klockan 2 åkte
vi in till eskilstuna och var fyllechaffisar till bella och madde, 
min bror skulle även åkt med men han knasade till allt som vanligt och
stannade kvar haha. Var hemma runt halv 5 kanske och somnade dirrmode. 

På lördagen gick jag upp vid 17:00 av att min vän Jea ringde då och
tvingade mig gå upp haha, hoppade in i duschen och åkte sedan in till
malmköping hem till jea, där hon och frida befann sig. Sedan kom melinda
och vi drog över till mollie, sen kom denise, linus och jekki, och vi drog vidare
till en fest hos tom. Jag var faktiskt nykter! Första gången i hela mitt
liv jag är nykter på fest haha! bild på mig, jea & mollie! :)

dålig bild eftersom min mobilkamera suger och det vet ni haha! :)
ringde min bror nichlas runt kvart över 1 då han kom och hämtade mig,
tyckte det var alldeles för segt och tråkigt att sitta där nykter, så följde
med honom till robin där även kalle, sabina & hennes pappa var. 
Dom satt och drack men jag och nichlas var nyktra och käkade chips
istället. Var hemma runt 3 eller något då jag somnade direkt igen.

Idag gick jag upp vid 12 ungefär, åkte in till malmköping och hoppade
på bussen som gick till eskilstuna vid 1. Tränade, fick ett slag under
hakan så jag trodde huvudet skulle flyga av, och en hård spark i
mellangärdet så jag tappade luften helt och inte kunde andas. Var
länge sen jag hade sån panik, visste inte vad jag skulle ta mig till
för att få luft och det var inte långt ifrån att börja gråta haha!

Efter träningen åkte jag med Micha och Patrik Thelin till Ica maxi
då patrik skulle handla och micha skulle köpa mobilt bredband och
en kortlek. Efter det släppte patrik av mig och micha på stan så
vi gick bort till 1st class café;et och tog en kaffe och spelade kort :)
Förlorade med 10-11, men det kändes faktiskt bra att inte förlora
med så mycket haha! Åkte med bussen hem 20 över 6, har tvättat,
käkat och duschat och nu hade jag tänkt att slå på solsidan och sedan
försöka sova, kanske kommer nen uppdatering senare, det vet man inte! ;D
tänkte bara slänga in lite bilder från veckan snart såå. 

over and out, peace! / pe :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0