hallå! efter 1 vecka typ haha..

Hej!

Har varit jävligt dålig på att uppdatera... i know!
Men tränar somsagt tisdag, onsdag, fredag & söndag,
går i skolan till ca halv 4 varje dag och är inte hemma förns sent
på kvällen. Så jag hoppas ni har lite överseende angående detta! :)

Har tränat kickboxning 4 gånger i veckan i 3 veckors tid nu,
och jag märker redan en stor skillnad! Både humörs-
och kroppsmässigt! Har gått ner i vikt och mina jeans börjar bli
förstora haha... Är mycket gladare och orkar med i skolan, 
och ett stort plus är att jag sover! Jag somnar om kvällarna,
vaknar utvilad och orkar gå upp och prestera en hel dag! 
Känns alldeles underbart om jag ska vara ärlig! :)

Efter vissa träningar har jag hängt med min tränare micha
och robert som går på träningen, fikat, spelat kort och umgåtts 
och så, fint! Har även beställt ett par nya boxningshandskar
som jag får på fredag! I skolan ligger jag inte efter i något ämne,
jag ligger faktiskt före tidsplanen! Känns riiktigt bra! 

Idag efter skolan hoppade jag av hos hanna. hon hängde med
mig in till eskilstuna och kollade på min träning, hade göran idag
(klubbens enda medlem med svart bälte, vunnit vm osv) som
tränare, mycket benpass alltså! så jävla jobbigt haha :(
men jag har fått ben+arm+rygg massage, och fått mitt överanträngda
ben och rygg insmörjt med linement, as skönt hihi!

& imorgon ska hon med mig till skolan, sedan efter skolan ska
jag åka till eskilstuna och lämna min systemkamera till micha
min tränare, eftersom han, robert och två andra ska ner till
Ängelholm och tävla i helgen och Hallon har lyckats hälla kaffe
på Michas kamera så jag är snäll och lånar ut min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0