tänkte bara berätta..

att jag mår bra. Har pratat igenom allt med den personen och 
allt känns mycket bättre. Vi var alldeles för lika, precis likadana
bara motsatt kön. Men att ha kvar dig vid min sida gör mig fortfarande
lika lycklig. 

Idag har jag haft matteprov i skolan, gick väl sådär, hoppas det gick bra iaf.
Haft media också, och det är så jävla segt att sitta och göra massa sedlar
alltså... Fikade på stan efter skolan med Elin och Jennie, findint! Åkte till
eskilstuna med buss i 1 timme och 40 minuter som vanligt, var endast
med en timme på träningen, vi var ändå bara 4 st + micha.. Hoppade
hopprep i 15 minuter non stop, känner mig fett bra! Åkte med 20 över
7 bussen till malmköping, mamma skjutsade ut mig till clara där det 
var massor med people, käkade tacos och umgicks. Nu ligger jag i min
bästaväns säng och bloggar medans hon pratar i telefon med samir. 

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, kanske glider in till malmköping,
kanske piercar frida i naveln, kanske träffar saga, kanske hittar på
något med min familj. Har faktiskt inte en aning! Men det är skönt ibland. 
Nu ska jag vara lite social med emma.

Min storebror Björne som fyllde 18 i onsdags är ute på krogen ikväll
för första gången btw, fått rapporter på facebook via min andra brors
iphone om att han redan har spytt och raggat hoes på Harry's i Eskilstuna haha!

Ja det var väl allt för mig atm, hörs bloggen!

over and out, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0