tänkte att..

som ni vet håller jag ju på och skriver inlägg varje dag med olika
titlar om mig och mitt liv. Tyckte den jag hade var lite tråkigt,
så hittade den här på en annan blogg och tänkte börja om och köra
med den här istället. Hoppas det inte gör något och att ni hade sett
fram emot något speciellt på den gamla! :*

Dag 1 - En bild på dig själv, och 5 saker du gillar.
Dag 2 - Parfymer som jag använder.
Dag 3 - 10 sanningar om dig själv.
Dag 4 - En bild på vad du har för kläder just idag.
Dag 5 - Mina drömmar.
Dag 6 - Berätta lite om ditt liv.
Dag 7 - Några bilder på dig och dina vänner.
Dag 8 - Ditt favorit klädesplagg just ju.
Dag 9 - En bild på ett bra minne.
Dag 10 - Ett favoritminne från 2010.
Dag 11 - En förebild.
Dag 12 - Bilder på ditt rum.
Dag 13 - En favorit låt.
Dag 14 - I din handväska.
Dag 15 - Dina rädslor.
Dag 16 - En gammal bild av dig.
Dag 17 - En favorit film.
Dag 18 - Varför du startade din blogg.
Dag 19 - En bild som gör dig glad.
Dag 20 - Minst 2 bilder från förra året.
Dag 21 - Berätta vad du helst gör på helgerna.
Dag 22 - Något pinsamt du gjort.
Dag 23 - Tre plagg du ofta bär.
Dag 24 - Vad du har gjort idag, och hur dagen har varit.
Dag 25 - Vad ska du göra 2011?
Dag 26 - Det du önskar dig mest av allt.
Dag 27 - Din tro.
Dag 28 - Mål du har detta år.
Dag 29 - Ett ögonblick.
Dag 30 - En bild på en person du saknar.

Kommentarer
Postat av: sara

Hejhej!

Nu har du chansen att vinna Dagens blogg genom att komentera i detta inlägg:



http://sarakring.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-.html#comment



Lycka till ! :) ♥

2011-02-05 @ 15:22:47
URL: http://sarakring.blogg.se/
Postat av: Amelie

Kolla in min bloppis med priser från 30 kronor! Fynda!

Mvh [email protected]

2011-02-05 @ 15:30:58
URL: http://keilema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0