onsdag 7 april 2011.

Min bästavän kom till min skola i Nyköping och var med mig där ett par timmar, efter det
drog vi ner på stan och..

emma käkade kebab!

& Elin var med! Som för övrigt piercat cheek, så fint!

HAHA tänker inte skriva något om denna bilden då får jag väl skit HAHA

Vi drog och fikade och jag tog en Snickers kaffe..

& det tog elin också!

Sedan åkte jag & emma hem till malmköping där vi träffade Melinda! (& jea som inte ville vara med på bild)

Sedan träffade vi tobias & rickard som hade roliga masker!

& den här bilden är klockren!

Sedan bjöd killarna nere på gårn' oss tjejer på en tvårätters-middag! Duktiga killar!

Resten av kvällen spenderades nere på gårn' med allt fint folk!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0