onsdagförstaseptembertvåtusentio

hallo alla mina kära bloggläsare!

För tillfället befinner jag mig hemma hos min storasyster Lizelotte
i Sparreholm. Jag "mellanlandar" här på tisdagar och onsdagar
numera eftersom jag har kommit igång med min träning igen.
För er som undrar vad jag tränar så är det inget gay sport såsom
fotboll och innebandy (ta inte illa upp ni som utför dessa sportet,
tycker om er iallafall) utan jag tränar kickboxning. "Oj oj oj hon
tror hon är cool nu" tänker säkert ni, haha. Nej det tycker jag absolut
inte att jag är, men det är min sport liksom. I love it.

Anyway tillbaka till verkligeheten. Tänkte berätta lite om min
vecka änsålänge.

Måndag: Började klockan halv 9 tror jag? hade bara "klasstimmar"
med min klass och mina mentorer, vi fick b.la skriva brev som vi
ska få tillbaka sen när vi går ut trean och tar studenten. Gjorde en
liknande grej när jag började sjuan, och det var hur kul som hellst
att sedan läsa det i nian haha! gud vilken jävla tönt jag var alltså haha..
Tillbringade dagen med Elin & Elina. Så grymt roliga tjejer! Stannade
kvar en stund i malmköping efterskolan och umgicks med mina
"gamla" vänner, känns så otroligt sorligt att kalla dom för mina gamla,
men det blir ju så man berättar typ.. Tycker om dom lika mycket nu
som då! världens bästa vänner!

Tisdag: Jag försov mig och missade bussen in till malmköping,
min snälla pappa fick skjutsa in mig så jag hann till och med
käka frukost! gröt hehehe. fett gott. Mötte upp Elin & Elina på
bt i nypan. Frida var även med oss den dagen, och vi hade grymt
roligt, jag och elin fick världens jävla as flabb på lektionerna haha :')
Gick igenom lite kurser och så i matte, svenska, engelska, hade även
idrott i 2 timmar då vi gick igenom kusrplanen där. Efter idrotten slutade
vi, klockan 3 hehe :( åkte till min syster i sparreholm efter det och
vi åkte till eskilstuna och tränade, 2 timmar igen.. Känns så otroligt bra
sedan på kvällen när man ska sova att veta att man har preserat bra
under dagen! För övrigt kan jag somna om kvällarna nu, och gå upp
på morgonen (fortfarande lite segt eftersom jag går upp kvart över 5..)
Men iallafall.

Onsdag: Försov mig IGEN och åkte med mina bröder Nichlas & Björne
in till malmköping. Tog bussen typ 20 över 6 bussen till nyköping och
var där 20 över 7, satt och väntade på elin tills klockan 8, sen typ halv
9 kom elina, vi typ fixade cigg och köpte dextrosol på pressbyrån,
sen gick vi till skolan (som för övrigt är på sunlight hotel eftersom våran
skola, Ljud och bildskolan - LBS är under uppbyggnad fortfarande)
gick igenom kursplanerna för sammhällskunskap, datakunskap,
multimedia, medieproduktion och så. Fick lite böcker och papper osv,
jag, elin och joakim hade också världens jävla diskutioner och satt
och as garvade somfan, joakim tycker vi är perversa hah :(
Slutade klockan halv 2, gick till bt och tog bussen 14:02. Och
nu sitter jag här, vi ska straxt äta och jag ska försöka sova en stund (a)

svarar alldeles straxt på alla era läsarfrågor! så sjukt störda frågor hhaha.
kyss & smek!

/pernilla carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0