hallo!

dagen har varit amazing as usal! fick våra datorer idag!
dom är helt woho! love it. At the moment ligger jag i min
sköna säng med båda mina datorer och nördar, fett gay haha.
Är inloggad på msn på båda, camar med joakim i min klass,
men har inte cam på den här, så har camen igång på min dator
som står framför den här och så skriver jag på den här osv haha.

Hade idrott idag, eller ah, "avslappning" var massage, jag och
elin kunde inte hålla käften, som vanligt hahah :( Piercade Linnea,
en kompis till Elin i naveln, 50 spänn rikare / fattigare, köpte cigg
du vet hehe. Eller Karthick i min klass gjorde :D Kom hem vid 5,
mamma hämtade mig på stationen i malmköping, suttit vid datorn
sen dess typ. 

Men kom nyss hem igen, varit ute och träffat min bästa vän, 
Emma jansson aka babyboo <3 vi har alltid så mycket att prata
om nu för tiden när vi inte går i samma klass! älskar tjejen så
otroligt mycket! :)

Nu ska jag blossa sedan sova, börjar klockan 10 imorgon,
och slutar 2, helt okay! Klockan 3 hämtar Helena min kusin/
massage terapeut mig i malmköping och jag får massage woho!



Kommentarer
Postat av: katter i taket

hej penispe:(<3

2010-09-02 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0