underbara vän.

idag kände jag att jag måste ut i det sociala livet igen,
suttit hemma hela veckan och varit sjuk, så ringde min
fina vän hanna och frågade om hon ville hitta på något,
sagt och gjort och jag tog 16:20 bussen in till malmköping,
hon, jag & hennes mamma åkte till flen och handlade, 
åkte hem till dom, lagade mat, drog till gårn och drack
kaffe latte och träffade fina vänner. Det kom in en
civil-polis på gårn, yay äntligen händer det något
i lilla malmköping,
haha! Åkte hem till mig, drack te
och kollade på Vampires suckes, så åkte hon hem runt
12 tiden. Haft en otroligt rolig dag som vanligt med henne!
Just ja, vi var på djur-saffari, som vi alltid kör haha!
(man åker bil och letar efter djur, ser man något så
ropar man sitt namn och får poäng, mindre djur än
harar räknas inte, och inte heller fåglar eller typ kor
och hästar) På drygt en timme så hittade vi 2 rådjur, lol. 


bild på hanna från februari när vi var i 'min' lägenhet.

färjan påväg till gotland 6 augusti 2010.

pe -'v'- panky, hamnen i burgsvik, gotland 2010.

allis (<-- snygg stavning haha!) i underliver hjärta
katjakaj! bilden är tagen på malmamarken hos hanna 2010.

Just nu lyssnar jag på Rihanna – Only Girl (In The World).
En spotify länk för er som inte fattade, haha :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0