sjuk.

hallo alla bloggläsare!

idag har jag varit hemma, har åkt på en redig förkylning igen..
fast har aningar om att det är influensan som är igång.. Kul?
nej inte det minsta. Kan inte börja träna nu iallafall, som jag
hade planerat att göra den här veckan. Jag var frisk i kanske..
1 vecka? härligt! eller inte. Fy, hatar verkligen att vara sjuk. 
Uppdaterar senare. Ska fixa tvätten nu. 

Just ja, min storebror kraschade med sin cross så han har brutit
benet, och r gipsad i 6 veckor, 5 veckor kvar nu. Man märker
att han blir uttråkad av att ligga hemma, han berättar massa
dåliga skämt, sitter och sjunger och har allmänt trott humor..
hahah men jag älskar honom iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0