just nu,

sitter jag med en cigarett i handen och lyssnar på Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Kom nästan precis hem från gårn, susanne kom och hämtade upp mig efter skolan när
jag kom med bussen, så åkte hon, jag och hennes dotter och fixade med emma's 
halloween-disco inbjudningskort, som såg ut såhär;

fram & bak-sida,

insida, det är ett "vik" kort, så det där är alltså 2 st sidor. 
För det fick jag 100 spänn, lättförtjänta pengar haha!

Sedan kom Melinda och vi satt och pratade om allt mellan himmel
och jord, sedan började det droppa in fina vänner efter klockan 7,
hade en fin kväll :>

Hade skolfoto efter idrotten, första porträtt fotot som jag faktiskt blev
nöjd med :) Satt och spelade cs på lektionen också, busig tjej haha.


bjuder på en bild på mig och nathalie också, som är tagen idag.
En riktigt underbar vän 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag älskar dig vännen, helt underbar är du! <3

2010-10-26 @ 16:57:17
URL: http://flygandebananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0