lördag;

i lördags tog jag bussen vid 1 in till eskilstuna och drog ner på klubben,
för alla som inte vet tränar jag kickboxning, hållit på i 2 år har bara haft
uppehåll i 10 veckor nu pga sjukdom. Pratade med min tränare, ska gradera
mig den 7;e, känns bra att dom har överseende över min kondition iaf haha!
Så ska in på jullovet och sparras lite, sedan köpa skydd och byta till den avancerade
gruppen, spännande och roligt haha! Träffade även amanda princis ett par timmar,
vi minglade runt på stan och kollade kläder och käkade på donken, en härlig dag!

amanda inne på donken med en mössa över huvudet haha!

Amanda när hon skrek  pannkaka medans vi väntade på min buss :d

micha, blått bälte, tränare. Lizelotte, tränare (syster) grönt bälte. Göran, tränare, svart bälte, f.d VM-mästare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0