sommar!

fick gå ett par hundra meter från taxin idag hem,
då slog det mig, nu är det sommar. Det doftar sommar om häggen, gräset är grönt, himlen är blå,
solen steker, fåglarna kvittrar, maskrosor överallt och jag kom hem tidigt från skolan.
Just nu befinner jag mig ute på studsmattan i solen ifört linne och uppdragna mjukisbyxor och hoppas på att blir lite brun.. Gjorde även nyss en "sommarlåtar" spellistan på spotify som jag har igång på högsta volym,
nu ska jag steka lite till och ringa marcus. Sen ska jag plugga klart organisk kemi!

Blev även klar med ett kapitel inom fysiken idag, jobbade stenhårt med sandra, fick även reda på att jag är klart godkänd på nationella i matte, hade 23 g-frågor och 4-vg frågor och man behövde 22 g-frågor för att få godkänt, så det känns jätte skönt! Känns som att jag kommer få mycket gjort den här veckan, great! :d

Marcus och Linus kom även förbi i skolan, trevligt!
Lilla prinsessan haha :*


bjuder på en bild också! kyssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0