min dag ;>

farmor kom och bjöd på namnsdags-fika, efterdet typ tunt halv 5 åkte jag in till malmklöping,
mötte aylin och vi satte oss bakom stadshuset och snackade, gick till mikkan's pappa för
att hämta hennes laddare som mikaela lånat över natten, herregud va kvinnan var nervös
inför det haha! :* sen gick vi till busstationen och väntade på emma, marcus & emma.
Vi gick och satte oss utanför frissören och pratade massa strunt, gick sen till busstaionen,
satt där och pratade strunt och väntade på marcus buss som aldrig kom eftersom han kollat
fel på tiderna haha! så emmas mamma kom och hämtade oss och vi lämnade aylin :(
marcus följde med mig hem och vi typ kollade igenom existenz, spelade robot unicorn attack,
drog till tunneln och kollade på en målning sen hem till emma och vidare till flen.

I flen träffade vi johan, dacke, anna, lollo, wiccan & linus. Dom drack osv, satt ute
vid skolan och luffade, drog hem till linus, sen drog jag emma & emma vid typ halv 12.
Skulle egentligen sova nu, men var törstig och gick och hämtade mig ett glas vatten,
skulle även byta låt på spotify, men så hamnade jag här på bloggen. 

Anyway, stod och borstade tänderna och kom o tänka på min smiley,
såg att den inte växt igen än och blev lite chokad faktiskt, trodde den
skulle växa igen på någon dag, fick i min 1.6 piercing utan problem,
say what liskom? haha aja nu ska jag krypa ner i min säng i min ensamhet.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0