plugga fysik

var somsagt på utvecklingssamtalet, berättade om hur jag ville ha det, så jag kommer få annorlund undervisning nu, och jag hoppas fan att idioterna håller sina löften. Min mentor höll iallafall med mig när jag berättade om matte-incidenten och sa att det skulle bli ändring på det. Skönt det iallafall. Sen åkte jag och mamma och handlade på konsum, där träffade jag Bellz & melinda lite snabbt, saknat er! Pratade med mamma i bilen påväg hem, hon är på min sida iallafall nu när det gäller skolan, känns mycket bättre nu redan när jag fått prata ut om mina depressioner osv. Ska bli skönt att åka med mamma och 2 av mina bröder, Joel & björne till eskilstuna imorn. Utan fosterbarnet, känns dumt att säga så, men jag vill ha tid med min "riktiga" familj, min blodssläkt. Kommer handla lite kläder, fika ihop och bara umgås. Ser fram emot det! Nu ska jag fortsätta på min fysik, gjort klart en del av det här kapitlet, bara 3 kvar, bara 1 med 6 frågor, annars är det bara 3, så planerar på att vara klar med det tills på måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0