jag vet inte.

Den senaste tiden har ni som umgås med mig märkt att mitt humör är helt kaos.
Jag vet ingenting, vad är det som händer med mig? Mitt humör kan ändras på
23 sekunder, från jätte glad till hur depp som helst. & jag vet att det inte bara
är jag som lider av det, det går ut över alla i min omgivning. Alla som jag älskar,
men jag vet inte vad jag ska ta mig till. 

så känner jag mig, som ett garn-nystan som är helt ihop trasslat, allt är kaos i 
mitt huvud och jag fattar ingenting. Någon frågade mig på msn hur jag mådde
idag, då ställde jag mig själv frågan; hur mår jag? jag är varken glad eller
ledsen, arg eller irriterad. Jag vet inte hur jag mår. För utom att jag är sjuk
och hostar som en idiot. Men rent psykiskt. Jag har ingen aning, 
mitt huvud har kraschat totalt. Min mamma var och spådde sig igår 
med tarot kort, jag kom upp vid flera tillfällen, idag frågade mamma mig
hur jag mådde. Jag svarade "jag vet inte". Hon nämnde att hon skulle
behöva hålla koll på mig, att spå-kvinnan hade sagt det, jag tänkte
direkt, varför? det frågade hon mig också, varför? Sedan berättade jag allt,
att jag hamnar i 'svarta hål', att jag helt plötsligt hamnar nere på botten,
kan vara helt utan anledning. Men det bara blir så, jag kan inte göra något
åt det. Det har vart så en längre tid, flera år, och det är få som vet om det.
Jag försöker klara mig på egen hand, som jag gjort under hela min uppväxt,
men det har inte funkat. Mamma & pappa har aldrig varit oroliga för mig,
för jag har hela tiden vart en så stark person i sig. Tills jag blev 11-12 år.
Det var ungefär då det här startade. Jag har jätte svårt att öppna upp mig
när det gäller sånt här. Men nu har jag försökt & det är säkerligen många
av er som läser det här som inte förstår. Och tänker; pe, hon som alltid är
så glad och positiv? ja, det är jag, jag försöker alltid se allt positivt, 
för man mår bättre då, man mår bättre av att skratta och le. Men
ibland funkar det bara som en fasad. Jag vet inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0