Hemma!

runt klockan 3 hämtade Emmababy & andreas mig och så skjutsade han in oss till flen, hittade inte till Samir först haha :< men tillslut hittade vi huset! hos samir blev det förkrök men bra musik och underbart sällskap! Vid typ 6 drog vi upp på 'stan' och skulle köpa cigg och ta ut pengar, hann även käka kebab & träffa sebastian, johan & anna. Sen kom min bror, vi lyssnade på bra musik och pratade hur mycket som hellst hela vägen till stjärnhov. Hemma hos mollie var det mycket folk, ett par jag aldrig träffat, men random som jag är snackar jag satan på fester och skaffar nya vänner haha. Men iaf, hos mollie var det ös, det förekom även bråk, tårar osv. Men det märkte inte jag så mycket av, stog även på en stjärtlapp och kräktes haha? Sen runt 24:00-01:00 drog nästan alla hem till Danne & Stephanie på efterfest, spelade guitar hero, jävla 08 som förstörde så jag förlorade... :d Emma fick ett nyss smeknamn; Fiona, och simon fick; Korven hahah.  Men det var nice och jag & emma blev hämtade av Filip, Fredrik & Andreas runt kvart över 3 eller något. Var hemma straxt innan 4, då vare ba o hoppa i sängen
och slagga satan. Vaknade runt 1-2 as nice. Fredrik hade som vanligt gömt mina skor... hahah lol. Bilder kommer nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0