hemma igen!

efter skolan följde jag med emmababy hem,
vi käkade pulver-mos & bullens pilsnerkorv
som vanligt! Hängde på internet, satt & pratade
om allt och inget. Va ute i garaget med filip & fredrik,
spökade typ där :( sen va vi ute och gick,
pratade gamla minnen och om sommaren.
Den kommer bli awesum! kan man få sommar nu elläh?
sen så var vi ute och gick, det är inte så kallt ute längre,
hur skönt som hellst! säger som mikkan, vill inte längre
gå runt i en fet jacka, mössa & vantar osv,
ge oss sommar och tunna kläder! Har precis käkat,
ska nog ringa min storebror nichlas snart ang helgen,
men nu ska jag hoppa in i duschen! skriver kanske 
senare, later bloggen! bjuder på en bild från sommaren.

fräsig jag va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0