en väntan,

nu sitter jag nere vid TV;n igen, har nästan tillbringat hela min "sjuka" tid nere framför tv;n med en av hundarna. Vaknade vid 12 idag, även fast jag ställde klockan på 10, stängde jag av den i sömnen eller ringde den bara inte? bra fråga. Jag har precis fixat klart mig och väntar på maten som straxt är klar, mamma har lagat något i asiatisk stil, wook, nudlar osv. Luktar sjukt gott. Efter maten åker jag, mamma och mina två bröder till Eskilstuna. Igår kväll sms;ade winny, en vän jag inte sett på mer än ett år att hon kommer till malmköping idag och stannar tills imorn, så det blir nog in och träffa henne och alla andra babe's i malmköping efter eskilstuna. Men nu ska jag inte blogga mer för nu är det lunch, bloggar när jag kommer hem, later bloggen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0