emmababy, bästa vän.

emma - bästa vän, vad skulle jag göra utan dig?
utan dig faller jag fan isär. babyboo kom iaf och mötte mig,
vi satt ute och pratade en stund, så otroligt skönt, lugnade ner mig osv.
Hon följde med mig hem och vi pratade lite till, jag lagade pastasallad
som jag ska ha med mig på utflykten imorgon med mina brudar! 
berättar mer om det senare i inlägget. Emmas mamma & bror kom
och hämtade oss och jag följde med hem till dom ska sova här ikväll
eftersom vi har sovmorgon imorgon [<3], Just nu sitter vi i hennes säng
och nördar framför varsin dator, jag ska plugga lite NO och skriva min
jävla matdagbok också, sen blir det sova :*

Iallafall, imorgon så åker jag, emma, aylin, nathiz & sandra hem till
Mia våran NO-lärare och rider på hennes två hästar, ska vara där
fram tills straxt innan klockan 2 då vi tar bussen tillbaka till malmköping.
Alla har med sig matsäck osv och jag tror nog att det kommer bli trevligt!
Men systemkamera fick åka med också, måste ju ha bildbevis på när
Aylin rider första gånger hihi! :* 





har ju faktiskt vart häst-tjej en gång i tiden,
så slänger upp några vääääldigt gamla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0