trött...

jag är så äckligt trött på alla människor just nu. Mitt humör har nått botten och det enda jag känner just nu, är att börja skolan. Komma bort ifrån allt här, träffa nya människor, uppleva nya grejer på nya platser. Det är precis vad jag vill. Att det här äckliga sommarlova ska ta slut någon gång. Människor har ju inte gränser, personer man tror är bra, visar sig snacka skit bakom ryggen, personer man tror sig finnas där, finns inte där när dom väl behövs. Människor som har betytt allt, betyder inte lika mycket längre. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, vem jag kan lita på, och vem fan som står kvar vid min sida. Ingen jävel har visat det än iaf. Så det är så som jag trodde,


ensam är stark.
HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0