tråkigt? javisst!

SEXUALITET
[x] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare.
[X] Jag har blivit kysst i regnet.
[X] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[x] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[x] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[
] Du är kär nu
[X] Du har sårat nån så de börjat gråta
[X] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år

ÄRLIGHET
[X] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[X] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[X] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[X] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[X] Jag har druckit alkohol. 
[ ] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi


UTSEENDE
[ ] Jag är längre än 170cm.
[X] Jag tycker att jag är ful
[/] Jag blir lätt brun.   
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. - vet dock inte vilken haha
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[X] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.  
[x] Jag vill ha barn nån dag.


SKAMLIGHETER
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.   - har jag säkert
[X] Jag har gråtit av skratt.
[X] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats


Anorexia

[/] Du känner dig svag.
[/] Du hatar din kropp. - hatar den inte, men skulle ju vilja ändra lite saker
[/] Du har dåligt självförtoende
[ ] Du använder laxeringsmedel
[x] Du tycker att du behöver vara smalare - vore ju inte helt fel :E
[/] Du fryser väldigt lätt

ADHD
[attention deficit/hyperactivity disorder]
[] Du är ofta/mestadels hyperaktiv
[/] Du har koncentrations svårigheter - pratar järna om annat

[ ] Du kan inte samarbeta med andra människor.


Bipolar Disorder
[X] Du kan vara vild ibland
[/] Du är lättirriterad
[x] Du sover nästan inte
[ ] Du har missbrukat alkohol, droger eller sex - hahahahhahaha
[/] Du har humörsvängningar

Bulimia Nervosa
[X] Du har spytt upp allting som du har ätit
[ ] Du har ingen kontroll över hur mycket du äter
[/] Du äter snabbt
[ ] Du har tränat så mycket tills du svimmat
[x] Du säger alltid att du är tjock när andra säger att du inte är det

Conduct Disorder
[ ] Du är en mobbare
[] Du hotar andra människor
[ ] Du hamnar ofta i slagsmål
[ ] Du har våldtagit/antastat någon
[/] Du har förstört någons tillbehörigheter/trädgård utan anledning
[ ] Du ljuger

Depression
[/] Du är alltid/ofta ledsen - mer depp 
[ ] Du gråter ofta
[] Du bryr dig inte längre om saker du förut brukade älska

[] Du kan vara väldigt osocial

[] Allting dåligt som händer är alltid ditt fel.

OCD
[tvångstankar]
[x] Du har störande tankar eller tankar du hatar
[/] Du måste göra särskilda saker tills det känns rätt - hur ju mina "rutiner" till vissa saker
[] Du måste ha saker i en särskilld ordning, och det måste vara ett exakt lika långt avstånd mellan saker
[X] Du är rädd för att få aids eller andra sjukdomar/bakterier 
[/] Du måste kontrollera saker flera gånger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0