I'M BACK!

eftersom jag är lite busig och missbrukar Internet.. (hihi) drog mamma ur internetet inatt.. har inte haft något att göra nu när jag har dygnat.. men jag satt och spelade gitarr, lyssnade på musik, skissade/målade, drack upp emmas Zingo (6) kollat/lyssnat på när emma sovit i min säng, hon snarkar </3 haha men jag älskar dig iallafall!

ANYWAY, drog in till malmköping med björne på moppe, hängde med melinda, erik, bellz & william (som för övrigt firar 4 månader idag!) i garaget och glodde på när erik satte ihop sin moppe. Senare drog jag upp på köpingen och träffade emmababy, nathiz, aylin & jocke! :) Sen träffade jag hanna en stund också. Åkte hem vid typ 10, senare kom emma till mig och har var vaken typ 1 timme sen däckade hon i min säng som vanligt... min säng är magisk heheheh

Jag har precis tagit mig en dusch, rengjort hela fkn ansiktet, smörjt in mig med krämer som luktar kakao & typ hasselnöt? luktar fett gott nu asso. Hannas hundar slickade på mina ben när jag hade smörjt in mig med det när jag bodde hos henne. hahaha busigt!

målade lite i paint också, slänger in den här! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0