babyboo

för någon timme sen gick jag och mötte min bästa vän emma jansson. Kommer även sova över här inatt :* men iallafall, vi satt ute och snackade igenom allt som har hänt som senaste veckorna vi inte har träffats & pratat lika mycket som vi gjort tidigare. Känns så otroligt skönt nu, genast blev jag 100 kg lättare, och axlarna är inte lika tunga längre. Emma är den finaste vännen man kan ha, och hon är så otroligt värdesatt i mina ögon, och jag älskar henne mest av allt. En fin vän är hon, och ingenting ska få kommer emellan oss. Vi hart känt varandra sen barnsben, och jag kommer inte släppa taget om henne. Han i hand ska vi vandra genom livet i med- och motgångar. 

Minä rakastan sinua, babyboo ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0