5 juli 03:27

har varit dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden, jag befinner mig nämligen hemma hos hanna i malmköping, ska bo här till den 14 juli då hennes familj kommer hem från spanien. Vi är hundvakter till 3 st boxer-tikar, så sjukt söta, men dock väldigt tidskrävande. Jag har varit här sen den 2;a och vi har grillat, chillat, tvättat bilen, varit i nyköping, städat huset, varit nere vid sjön med massa folk och tagit en caffe latte och bara umgåtts. Imorgon, eller ah idag, så jobbar hanna från 1-5 så jag är själv med hundarna, funderar på att dra ut på köpingen och träffa mina fina vänner, och ligga och sola ute på altanen. Har även dygnat, rökt vattenpipa osv. Egentligen borde jag faktiskt sova nu, har tagit någon jävla sömn-tablett men somnar fortfarande inte, iofs var det mot värk också, men här är jag, awake. Men ska dra ut och röka nu sen upp och försöka sova igen. Slänger in lite bilder innan!

svarta prince som egentligen är vita haha?

jag och min feta adidas jacka jag fick av min bror! :')


vattenpipa och jag lite sneaky sådär.

satt i läpp piercingen igen.

glad vs....

fisk...

fick en fet jacka i tidig födelsedags-present av nichlas
min bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0