julen är här.. (8)

sådärja! 

Nu är vi inne i December månad, har redan passerat första advent,
December är julens månad, det absolut mysigaste månad på året
tycker jag. Jag, min mamma och min syster är så otroligt mycket
för julen, allt julpynt och den mysfaktor som allt innebär. Vi har
redan handlat massa mysigt julpynt och grejer. Stjärnorna, ljusstakarna
och gardinerna är uppe, och mer kommer det. Älskar stämningen och allt
nu osv. 

Men ny månad, betyder också nya möjligheter och tag. Ska försöka ta
tag i skolan nu, vara mer seriös och jobba på och så, sitter alldeles 
för mycket vid facebook och muppar mig med alla mina vänner i klassen :$
HEHEH. Men även med mitt liv, och kärleken.. HEHEH maby I have a crush?!
man vet aldrig ;) tänker dock inte uppdatera mer ingående om vad det
handlar om.. ifall det inte skulle hända något mer liksooooooooooom ;o


bjuder på en fin liten julbild från förra året :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Älskar allt mys! Julmys är fan det bästa myset! Vill julmysa med dig också! :D

Håller tummarna för dig och hoppas allt blir bättre för dig, vill verkligen det! <3

2010-12-02 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0