det går bra nu!

hej & hallå!

Nu är det redan 8 december! Julstämningen är på topp & livet leker!
Igår graderade jag mig trots att jag är sjuk, blandade ihop vissa sparkar
och steg, men jag klarade mig och fick gult bälte! Så avancerade gruppen 
efter nyår? JODU! Så underbart, och som jag har kämpat! Har även fått
starkare hostmedicin som heter Kokelana, (tror det stavas så haha) som
innehåller morfin, haha! så är lite halvt hög om dagarna i skolan och sover
hur mycket som helst! Två dagar i rad har jag sovit 1 ½ timme i skolan,
på datorn, kalla mig nörd haha! Igår gick kom min bästavän Emma - babyboo
till min skola och var med mig i 2 timmar, efter det gick vi på stan och 
handlade presenter till hennes pojkvän och en av mina bästa vänner tobias.
Köpte en silverfärgad hästsko (piercing) och en gråvit-randig oversize tröja,
som jag valde ut, och han blev glad haha! Har så jävla bra klädsmak alltså!
Hittade även en urfin klänning till Emma på H&M som hon ska ha på nyår,
tvingade henne och köpa den, och det var lite trasigt så hon fick den 100 kr
billigare, 149 spänn för en sjukt fin klänning, ett sånt jävla bra kap alltså!

Slutade klockan halv 12 idag eftersom skolan skulle stänga av elen och fixa
värmen i skolan, så sluta 3 timmar tidigare är awesome! Gick på stan med
André, Frida, Jenni, Sophie och Elin idag, mycket skratt med fina vänner!
Är så sjukt glad att jag valde att gå i nyköping, skolan är awesome och
mina klasskompisar/vänner är bland dom bästa personerna jag träffat!
Elin min soulmate, underbar tjej, ninja elin :*

På lördag ska jag även till strängnäs och träffa en mycket fin person,
längtar något otroligt! Ska även sälja min elbas + förstärkare, sladd,
väska, ställ, skiva & bok, 1500 kr rikare, katjing! Ska då köpa lite blekningsmedel
och mer röd hårfärg, ska fixa lite med mitt hår, kommer bli så awesome!

Just nu sitter jag hemma hos tobias på hans rum, emma och tobbes mamma
sitter ute i TV-rummet och letar julklapp till emmas pappa, nu ska jag
ut till min pappa som är påväg, uppdaterar när jag kommer hem!
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0