100 frågor,

1. Fullständigt namn: Pernilla Linnéa Margareta Carlsson
2. Ålder? - 16 år 
3. Vart bor du? Dunker City
4. Färg på ditt hus? -  Rött såklart
5. Hus eller lägenhet? - Bor i hus, men skulle gärna vilja ha en egen lägenhet!
6. Klass? - MPN10
7. Vilket år tar du studenten? 2013, om vi fortfarande lever då satt säga...
8. När gick du upp i morse? - imorse? HEHEH klockan 15:00 ;$
9. När ska du sova? - inte än på ett tag iaf :>
10. Vad har du ätit idag? kött & potatis :d och några mackor, glass också <3
11. Dagens klädsel? - svarta jeans och turkos tisha
12. Dagens smink? -  använder inte smink
13. Dagens roligaste? - "jag har jobat med ärta" HAHAHAHAH robert <3
14. Har du många vänner? - så det räcker och blir över! :)
15. Har du ovänner? - hm inte vad jag vet, finns folk jag inte tycker om :)
16. Vem chattade du med senast på bilddagboken ? - eh kan man ens chatta på bdb? :o
17. Har du pojk-/flickvän? - nei
18. vem pratade du med sist?- mamma
19. Vem fick du senast sms ifrån? - angelica

Favorit:


20. Film? - kan inte välja, harry potter, narnia, fast and the furious, saw 1-7, osv osv osv <3
21. Låt? - många, just nu lyssnar jag mest på volbeat & ron pope!
22. Mat? - tacos <3
23. Dryck? - hm, juice eller colaaaa
24. Färg? -  blått & lila ;$
25. Stad? Göteborg :*
26. Land?- sverige? nej men usa :*
27. Ämne i skolan? media såklart!
28. Släkting? - hm, alla! :> fast tycker nog bäst om johanna haha!


Senaste:

29. Gången du shoppade?  någon dag sen!
30. Gången du bakade? 23 december :>
31. Gången du stulit något? - hahah ehhhhhhhh
32. Gången du rökte? ca 24 timmar sen EEEEEEEEHEHE
33. Gången du drack? - hm, 3-4 veckor sen tror jag :o
34. Personen du kramade? - Emma :*
36. Personen du dampade på? - lär varit mamma?
37. Personen du bråkade med? - mamma
38. Personen du blev ovän med? - elina
39. Gången du fick skrattattack? - idag hahahaha
40. Personen du snackade i tel med?- elin :*
41. Gången du grät ? - någon vecka sen
42. Gången du var kåt? - EHEHEHEHE
43. Personen du sa snygg till heter? hm, någon på bdb tror jag. 

Antingen eller:

44. Svart eller vitt? - svart tror jag :o
45. Hund eller katt? - katt :*
46. Ute eller hemma? - båda! men mest ute hehe
47. Tvspel eller datorspel? - dator!
48. Singel eller upptagen? - upptagen 
49. Hångla eller ha sex? - eh som om det går att välja?
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn! lunar finns förfan inte längre! :d
51. Ragga eller bli uppraggad? - båda är awesome
52. Blont eller svart hår? - rött!
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blå :)
.

54. Choklad eller lakrits? - choklad!
55. Coca cola eller fanta? - Cola!
56. Pizza eller kebab? - eh båda!
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - hahah men va? båda!
59. Älska eller bli älskad? - båda!
60. Leva eller dö? - leva? HAHAH tard
61. Vänner eller familj? båda!

Antal:

62. Personer du älskar? - finns många
64. Glassar du ätit på en dag? - eh minns inte, käkade minst 8 st en dag på gotland iaf ahaha
65. Gånger du haft minnesluckor? - hm inte vad jag minns!
66. Gånger du varit hög? aldrig! förutom av min hostmedicin då HEHEH
67. Personer du saknar just nu? - dig.
68. Gånger ditt hjärta brustit? - för många.

Vem:

69. Kommer du inte överens med? jadu
70. Vill du kyssa nu? dig.
71. Ska du träffa imorgon? - min släkt eftersom pappa fylleeeerrr
72. Sjöng du senast för? - hm, venne säkert emma
73.Skickade du senast gb till i pea? - använder inte skiten
75. Vill du ta med på resa nu? - min babyboo. & dig. 
76 vill du kasta en sten i huvudet på?- eeeeeeeeeeeeeee
77 förtjänar att dö?-  jadu
78  är söt?- du.
79 vill du sova jämsides i natt? - dig.

Vad:

80. Gör dig glad? - mycket!
81. Gör dig ledsen? - jaduuu
82. Vill du helst göra nu? - mysa.
83 önska du att du slapp göra?- venne
84 . vill/vem vill du ha nu? - dig. och massa pengar så jag kan köpa en ny systemkamera,objektiv och massa skit!
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar.
86. Längtar du till? - dig. 
87. Tycker du om dina betyg? - nej.
88. Ångrar du i ditt liv? - ingenting, allt mitt förflutna har gjort mig till den person jag är idag!
89. Är det bästa som hänt dig? - jadu bra fråga! 

Vad tycker du om
90 Rökare? - är själv rökare så tycker om folk som röker, eftersom det är socialt :)
91. Bråk? - jadu, onödigt.
92. Killar? - fina.
93. Tjejer? - fina. 
94. Skola? - jag tycker om skolan pga av min klass, men tycker själva arbetet är sjukt jobbigt.
95. Framtid? - jag tror min framtid är ljus.

Övrigt:

96. Är du kär? - neiii
97. Hur lång är du? - 166 ½ cm
98. Första tanken när du vaknade?-  att jag ville fortsätta sova haha :<
99. Sista tanken innan du somnade ?- att det var sjukt varmt hahah!
100. hur mycket är klockan nu ? - 00:19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0