skola!

kom hem från gotland i söndags, sov typ hela dagen då hehehe :$

skolan började i måndags, även fast jag sökt fel linje tog jag mig
i kragen och åkte till nyköping och LBS (ljud och bildskolan) på upprop.
Kände mig direkt obekväm i klassen eftersom jag inte delade något
intresse med resten av personerna.. visst spelar jag cs, men hallå?
nej, det var verkligen ingenting för mig. Slutade straxt efter klockan 11,
hängde kvar i nypan en stund med hanna och clara, sedan åkte jag till
malmköping och träffade melinda en stund :)

När jag kom hem ringde jag min mentor för att se om det fanns någon
chans att byta från spelutveckling till media, och sagt och gjort, 30 minuter
senare ringde han upp och berättade att han pratat med rektorn och
jag fick byta till media eftersom det var en person där som ville gå 
spelutveckling. Så sjukt skönt!

Så imorse så kom jag till skolan, såklart var jag nervös, men jag 
hoppas att det inte syntes allt för mycket haha! Vi delades upp i
grupper och fick sedan gå på en stadsvandring och svara på frågor,
räkna lite matte och ta några bilder osv. Riktigt roligt, trevligt folk
också! Dock pratade jag inte så mycket, jämför med vad jag brukar
göra, annars går min käft i 120 km/h haha! Men sånt kommer nog
såfort man lär känna varandra lite bättre! Verkar vara en riktigt bra klass!

Nästa vecka kommer vi även få varsin dator, helt awesome!


slänger in en halv taskig bild också!

Kommentarer
Postat av: Din

Finis :* <3

2010-08-25 @ 17:10:51
Postat av: wictoria

Pe, du är finaste helt klart. Följer din blogg hehe. Vill du fota mig? Kolla bloggennn för mer info puss :)<3

2010-09-03 @ 19:52:27
URL: http://mxwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0