min vecka:

Måndag: Skolan började, hade sökt fel linje så var med dude'sen
på spelutveckling. Slutade klockan 11 och hängde med Hanna &
Clara i nypan. Kom hem, ringde min mentor och kollade om jag
kunde få byta till media, sagt och gjort.

Tisdag:
Var på 'stadsvandring' med media klassen, kom i samma
grupp som; Nathalie, Jina, Frida, Alexandra och Melina. Lärde känna
dom lite, gjorde uppgifter i nyköping och tog lite bilder osv.

Onsdag: Filminspelning. Kom i samma grupp som Isabelle, Jessika,
Jina & Joakim. Vi gjorde en egen 'viking line' reklam, blev awesome!
Hade grymt roligt med allihopa.

Torsdag: Utflyckt till stendörren en bit innan Trosa. Grillade korv,
gjorde intervju med Joakim, lekte lekar, och lärde känna varandra.
Hade sjukt roligt på bussen dit med Nathalie och Isabelle. Snackade
typ hela vägen hem på bussen med Frida om piercingar osv. Kom
till malmköping, träffade John, Emma, Nathalie, Erika, Frida & Jeanette.
Klippte mig även.

Fredag: Åkte med bussen 06:08 från dunker, satt på malmaskolan från
klockan 7 till straxt efter 8, och tog bussen 08:35 till nyköping. Började
halv 10, fick bara massa information om regler, gjorde en lek typ,
fick papper om datorerna & slutade klockan 11. Åkte hem, hade kräftskiva
på kvällen med släkten, sen kom även emmababy över och sov hos mig.

Lördag: Sitter hemma hos emmababy och ska fira henne med hennes
släkt eftersom hon fyllde 16 år igår :)

Söndag: Ska åka med min bror och min systers pojkvän till sthlm och
kolla på när min syster tävlar kickboxning LC! :)

uppdaterar mer senare med bilder osv,
KYSS!

Kommentarer
Postat av: Jag?

Du verkar haft en bra vecka iaf! Längtar efter att få träffa dej :*

2010-08-28 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0