vilken färg har själen, älskling?

fy bubblan vad jag längtar efter sommaren. Mamma ställde dörren på glänt imorse innan hon drog till katrineholm med linus. Hur skönt som helst när det fläktar in fräscha vår-vindar. jag fyller år om 97 dagar, och om ca 100 dagar är jag troligtvis på Arvika-festivalen ♥ Har även sett massor med vår-täcken, krokusar har börjat titta upp lite här och där i gräsmattan, och små blåa & massor med tussilago! fåglar som fan sjunger hela tiden, men det är härligt!♥ Slänger in lite vår & sommar bilder!

Just nu befinner jag mig framför televisionen, gud vad dagens barnprogram är annorlunda mot när jag var 5-6 år, det var mycket bättre då, eller vad säger ni? Jag väntar på mat och på att emmababy ska komma hem från malmköping, hoppas på att kunna träffa henne en snabbis innan det blir mörkt. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0