vår-städning på g!

har inte uppdaterat sen i torsdags typ?
iaf, hade nationella i fredags, hoppas det gick bra!
11:35 drog jag från träslöjden och mötte upp jea & mollie,
vi drog till flen träffade Erika, Angelica m.fl. Käkade
världens godaste kebab-pizza, mötte Melinda och Sonny nere
på stationen också, dom två och Mollie hoppade på bussen och drog hem.
Erika och Jea var kvar kanske till 4 eller något, när dom dragit
drog jag till Rix och hängde med Samir :) Var i malmköping sen vid typ 
10 över 5, träffade Bellz & William en stund innan jag drog och mötte
Jussi, Sonny, Tobbe, Lill-tobbe, Alex och massa fler. Aylin och Nathalie 
kom ut, mötte upp sandra, Mikaela, Emma och björne och drog på
PraRt-HeY mOde! Ner till sjön och festa, firade Olliver och Jimmy som 
precis fyllt 18! Hade sjukt kul, snuten kom, alla sprang åt alla håll,
men alla klarade sig. Så alla drog ner till sjön igen, jag och Nathiz
kom på snyggaste dansen ever till Sexy Bitch hahaha :')

Igår skulle jag åkt till Flen och träffat Emas och Jesper,
Men hade ingen skjuts hem så det blev inget ;<

Idag har jag bara chillat, håller på och vårstädar rummet
har plockat ner all disk, alla kläder och allt skit som låg överallt,
går igenom låder och har faktiskt kastat min energi-dricks samling nu.
Haha, time to move on. Så här sitter jag i soffan med fönstret uppe,
det lilla hår jag har på huvudet fladdrar och ah, det är vår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0