katrineholm.

klippte mig imorse, jag är nöjd. Hon tog inte så mycket av mitt älskade hår :>
Mamma skjutsade in mig till flen, tog bussen till katrineholm 14:05, 
fick sitta och vänta ett tag på stationen på att min bror skulle komma,
hann ju fan frysa arslet av mig :< Men iaf, kom till lägenheten,
lägenheten är sjukt fr3$h! Sofia är hemma också, och deras två katter,
Gunnar & Zinga. Asso gunnar, pure love! Vi har hunnit med o kolla på
2 filmer, varit på willys och handlat, bland annat nudlar för 60 spänn haha :'D
Nichlas & jag fick också världens skratt-attack på willys, Tidigare under dagen
hade vi lyssnat på en låt som hette "black velvet" , och nichlas gick runt
och sjönt "black bird" istället, så påpekade sofia det, och han ba "men jag
kanske vill sjunga så? dom sjunger väl så?" sofia ba "nej, låten heter ju
'black velvet'" så stog vi inne på willys och kollade på tvättmedel,
så pekar jag på en prislapp som heter "black velvet" och vi bryter
ut i tok garv, haha sånt behövs verkligen! Har också fått reda på av
Jesper att jag just nu befinner mig 5 minuter ifrån hans pappa,
men han är hos mor sin i andra sidan av kholm. Blir nog att träffa
Jesper, Marcus & Emas imorn, ska bli sjukt roligt! 

Just nu håller vi på att laga mat, det blir klyftpotatis,
kött, sås & en sallad som jag gjort! [antagligen är den fett god]
men iaf, har även stämt deras gitarrer och snart ska vi
spela guitar hero! :)

Sjukt skönt o bara få komma bort från allt och alla
ett par timmar. Behövde verkligen det här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0