go' kväll!



haha fråga inte om bilderna!

Idag i skolan har vi inte haft några vanliga lektioner, våran klass har redigerat våra filmer hela dagen. Fredrik från Film i Sörmland kom imorse, lämnade varsin iMac dator till alla grupperna, hade ett föredrag på 1 timme om hur iMovie programmet fungerade, sen körde vi igång att redigera och klippa våran film, Avatar sweded version. Det gick skit bra och vi fick ihop allting, trots att våran film var den sämsta av alla i klassen, hade vi ändå jävligt kul när vi spelade in den, bilder kommer upp snart på hur vi såg ut som avatarer hihi! 

Vi fick kolla på alla i klassens filmer, allas var helt awesome, speciellt calle och alla hans vänners som gjorde "saving private Ryan" , hur bra som hellst! Lika så Aylin, Niclas, Jennifer & Sofie som gjorde twilight, och anny's grupp som gjorde jönnson ligan! good work everybody!

Missade taxin också, så mamma hämtade mig och min storebror Björne på stationen runt halv 5, vi handlade på tempo tills valborg och sen drog vi hem, jag käkade och satte mig en stund vid datorn, pratade med emmababy i telefonen.

Sedan runt klockan 7 skjutsade pappa in mig till malmköping, träffade allt härligt folk och satt och snackade och umgicks som vanligt, härligt må' jag säga!

Nu ska jag gå och förkorta mitt liv med 3 minuter, får se om jag lägger in något inlägg senare!


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare. ska vi ha sex?

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

2010-04-29 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0